Pagina's

maandag 2 november 2015

En het komt dichterbij...

Wellicht las u er al één en ander over bij verschillende andere blogsters en ook op social media kun je er al een tijdje niet meer naast kijken: binnen enkele weken start de bloggersactie voor Music for Life. Omdat ik u dus wellicht niet meer moet vertellen waar het over gaat, wil ik jullie bij deze nog eens extra warm maken voor deze actie op poten gezet door Annelies, een madam met een hart van goud!

Voor wie het nog niet wist: Bloggers for Life wil door middel van een veiling van handgemaakt moois zoveel mogelijk centjes inzamelen voor het goede doel, meer concreet voor het Berrefonds en voor Moeders voor Moeders. Twee doelen die deze extra centjes meer dan goed kunnen gebruiken!

Toen Annelies een aantal blogsters, waaronder mezelf, vroeg om hieraan mee te werken, moest ik dan ook geen 2 keer nadenken! En dus leest u hier binnen 2 weken, namelijk vanaf 16 november, welk naaisel ik zal veilen voor het goede doel! Stay tuned dus zou ik zeggen :-)

Wil je alvast lezen waar en hoe je kan deelnemen aan de veilingen? Klik dan zeker even door naar de post van Khadetjes, de partner in crime van Annelies voor de praktische uitwerking van deze fantastische en hartverwarmende actie! En oh ja, vergeet ook de pagina van Bloggers for Life niet te liken!

logo-bloggers-for-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten